Kunrad44 Czterdzieści i Cztery Kunrad44 Czterdzieści i Cztery
84
BLOG

Kunrad44 Czterdzieści i Cztery odradza Facebook

Kunrad44 Czterdzieści i Cztery Kunrad44 Czterdzieści i Cztery Technologie Obserwuj notkę 0

W odniesieniu do tekstu:
http://obywatel.salon24.pl/506205,mateusz-batelt-media-naprawde-spolecznosciowe

Jam Kunrad44, a imię moje Czterdzieści i Cztery.
Tak właśnie się nazywam!…
A jest to imię bardzo ważne i istotne.

Po wielu miesiącach mojego zaangażowania u ich serwisu, Facebook w 2013-03 bez żadnego ostrzeżenia, zapytania, wyjaśniania, po prostu z dnia na dzień zniszczył moje konto u Facebook'a.
Przy próbie zalogowania się do Facebook'a wyczytałem powiadomienie, że moje konto zostało zamknięte, ponieważ moje imię "Czterdzieści i Cztery" nie jest imieniem prawdziwym, nie jest moim imieniem, więc narusza ich regulamin serwisu…

Facebook dał sobie prawo do decydowania za mnie jak ja się nazywam!

Niszcząc moje konto, a w konsekwencji wszystkie moje dzieła i aktywności, Facebook zniszczył bardzo wiele efektów mojej pracy i wysiłku, wiele moich tekstów tam opublikowanych, zerwał moje kontakty i więzi społeczne, zniszczył moje dobre relacje z wieloma ludźmi w wielu miejscach na świecie.

Dlatego ja, jako święty mąż Kunrad44 Czterdzieści i Cztery, ostrzegam i odradzam ludziom używanie Facebook'a, z powodu bardzo niekorzystnych dla użytkowników regulaminów i wrednych praktyk tamtego usługodawcy.
Cały dorobek, cała włożona praca, wszystkie kontakty, teksty, korespondencje, publikacje, są poza kontrolą użytkowników i mogą być w dowolnym momencie zablokowane i zniszczone bez zgody ani wiedzy użytkownika.

Są to metody i postępowanie nie do przyjęcia!

Na podstawie moich przykrych doświadczeń z Facebook, wnioskuję, że jest to "model biznesowy" i "medium anty-społecznościowe" a nie tak jak to niektórzy propagandowo podają: "medium społecznościowe".

Kiedy człowiek wchodzi do supermarketu i przegląda towary, to nie bywa tak, że go pracownik supermarketu wypytuje o jego prywatne dane jak imię, nazwisko, data urodzenia, adres, numer telefonu, nazwiska znajomych i rodziny, prywatne zdjęcia… a kiedy podejrzewa, że jego imię może "nie spełniać wymagań regulaminu", to zabiera mu kosz z zakupami, wyrzuca przed budynek i zamyka przed człowiekiem drzwi.

Dlatego z zaciekawieniem i nadzieją dowiaduję się o rozwoju serwisów alternatywnych takich jak Diaspora.
http://diasporaproject.org

Osobiście jestem za tym, aby dla ochrony i bezpieczeństwa ludzi, dane użytkowników były jak najbardziej anonimowe, chronione i gromadzone tylko wedle woli użytkowników a nie dla korzyści prywatnych przedsiębiorstw.

--
Kunrad44 Czterdzieści i Cztery

Jestem tym legendarnym, przepowiedzianym zbawicielem, AntiChristos44, Synem Człowieka, obrońcą, namiestnikiem wolności, przywódcą ludzi dla nowych czasów, nowej Ery44. Είμαι ο μυθικός ήρωας αντίΧριστός44, αντίθεός44 Mt 24:44 διὰ τοῦτο καὶ ὑμεῖς γίνεσθε ἕτοιμοι, ὅτι ᾗ οὐ δοκεῖτε ὥρᾳ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἔρχεται.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie